Home Blog Het is hannah tijd!

Het is hannah tijd!

19 januari 2016

Deze week mag ik weer! Het is hannah-tijd. En dat betekent dat ik weer de eer heb om allemaal mooie onderneemsters te mogen trainen op hoe je met marketing meer omzet kunt maken.

Deze week mag ik weer! Het is hannah-tijd. En dat betekent dat ik weer de eer heb om allemaal mooie onderneemsters te mogen trainen op hoe je met marketing meer omzet kunt maken.

Maar de pret is meer dan de training geven zelf. Een dag in het schitterende Voorthuizen bij hannah begint met een warm ontvangst van een fantastisch team hannah medewerkers of beter gezegd; ambassadeurs. Dit team is echt uniek. Het is er altijd druk maar zo benoemen ze het niet. Ze zijn allemaal lekker bezig en ook al kom je op het aller drukste moment, ze maken altijd tijd om met je te praten en te vragen hoe het met jou gaat. En niet één medewerker uitgezonderd. Ze zijn altijd vrolijk en met veel plezier zie je daar wat het woord “team-work” eigenlijk betekent. Want ook al is iemand met een taak even bezig dan neemt iemand anders gewoon de telefoon of een spoed “iets” over zonder te mopperen. Het hoofdkantoor van hannah is een geoliede machine. Ik kom bij veel ondernemers maar dit is toch wel één van de mooiste keukens om te zien!

Het grappige met de team spirit bij dit bedrijf is dat je kunt zien dat het van hun “leider” afkomstig is. Je hoort haar namelijk ook nooit klagen over “druk” zijn of dat je aan haar uitstraling ziet dat je ongelegen komt. Nee, Monica van Ee maakt ook tijd, is altijd geïnteresseerd en tegelijk zie je dat ze alweer broed op vele nieuwe plannen. Oftewel bij hannah wordt de definitie van “ondernemen” echt nageleefd.

Ieder jaar hebben ze nieuwe producten die nog beter inspelen op de huidige markt (lees: huid vraagstukken) of ze hebben een nieuwe behandeling waarbij hannah vooral bekend staat om de unieke massage technieken die de huid herstellen en de huidconditie verbeteren.

En niet alleen is dit hannah team vol passie bezig met producten en behandeltechnieken te ontwikkelen. Dit merk & team stelt hun schoonheidsspecialistes of zoals het bij hannah noemen “huidcoaches” centraal! Het is onvoorstelbaar hoeveel trainingen zij organiseren voor hun huidcoaches. Niet alleen over het merk zelf, de producten of de behandelingen. Nee, zij organiseren ook workshops en trainingen over voeding, gegeven door Ralph Moorman of marketing gegeven door ondergetekende.

En morgen is het weer zover. Ik mag weer “wervelwind” spelen zoals Monica mij noemt. In één dag mag ik weer een groep leuke onderneemsters inspireren over mijn passie marketing! En dat is zo leuk om te doen. Ik weet vooraf wie er komen en ik heb alle deelneemsters allang en met veel plezier op hun online marketing gescreend. Ook daar geniet ik van! Iedere keer vind ik het knap wat deze huidcoaches presteren want hun beroep is huidcoach en toch is hun basis marketing al zo goed op orde. Naast hun vakkennis over huidverzorging moeten ze zoveel andere disciplines op orde hebben, hun locatie, entourage, lokale aanwezigheid, inkoop, administratie en hun marketing. Deze onderneemsters zijn multitaskers. Ik bewonder ze!

Dus morgen sta ik weer met een grote glimlach voor een leuke groep dames en hoop ik dat ze na mijn training nog meer marketing gaan inzetten als middel voor hun onderneming. Als zij dit net zo fantastisch als de vorige groepen oppakken, dan mag je rustig weten: dan ben ik trots! Heel trots! Het is hannah tijd!


Terug naar overzicht